Toko kecil-kecilan

Minggu, 19 November 2017

Parikan Gawe Sedulur - Peni Teko Ngawi - 8


Dulur kabeh, sugeng pepanggihan,
Wonten crito sing karakit wonten parikan,
Mugi sedoyo panjenengan,
Tansah penaringan seger kuwarasan,

Tansah penaringan barokah Pangeran,
Tinebihno kesusahan,
Keruwetan dalah kecingkrangan,
Ginanjar kelancaran lan kesuksesan,

Mugi tansah penaringan Iman,
Mugi tansah penaringan kekuatan,
Dening Gusti ingkang moho molak-malik tatanan,
Yang membolak-balikkan hati dan perasaan,

Crito peni wis ngancik bab wolu,
Iki mung minangkani pamundhute Supangat menyang aku,

Nyuwun supoyo Crito peni di terusne,
Soale supangat tansah kelingan katresnane,
Cie..cie

Aku ora iso nolak,
Padahal iki crito wadi sing ora oleh di bukak,
Ning kepekso aturan tak tabrak,
Monggo sing berkenan disimak,

Senajan kabeh  wis anak-anak,
Ning Peni ora iso selak,
Yen Supangat tansah katon ing tesmak,
Nggarahi urip ora Jenak

Peni kirim surat …
----------( eh Whatsapp see ) --------
kanggo Aa’ Supangat
Sing jare esem-e banget ngujiwat,
Koyo ngene unine serat

Aa’ supangat
Hatiku jgn kau sengat
Karena aku msh selalu teringat
Ciuman dan pelukan hangat

Bahkan ketika kita bermain silat
Bahkan tinju dan  gulat,

Maaf kan aku
Aku tak bisa melupakan dirimu,
Walau sejenak waktu,
Kan ku ingat slalu,

Ketika kau tanggalkan  satu persatu,

Maafkan aku,
Aku hanya bisa menatapmu
Dengan tatapan  syahdu...
Cleguk, terdengar tatapan nafsu,

Waktu aku mabuk,
Tak ragu aku kau peluk,
Tak terasa mata yang ngantuk,
Akhirnya akupun ambruk.....

Aa’ Supangat
Dirimu Lelaki terhebat
Yg mampu membuatku terjerat
Dalam cinta yang terkutat,

Meski aku rasa ini hal bejat,
Karena aku akan kualat,
Kepada anak, suami dan kerabat,
Aku benar-benar sekarat,

Banyak cerita diantara,
Meskipun kita saling cinta,
Kita sudahlah berkeluarga,
Janganlah sampai ini di dengar media.

Lemah teles,
Tulisan iki ora sah di bales,

Tertanda,
Peni,

Wis dulur,
Iki crita wis nglantur,
Timbang dibalang kapur,
Aku pamit undur

Tancep kayon, akhire
Wis ora ono sambungane
Wis ora oleh takon terusane
Oke…..

Ndamar mancung cupet semene wae..

---end---

Tidak ada komentar: